سئو

سئو چیست؟

سئو چیست؟ SEO مخفف Search Engine Optimization است و این روش افزایش مقدار و کیفیت ترافیک به وب سایت شما از طریق نتایج ارگانیک موتور جستجو است.

چه چیزی وارد سئو می شود؟ برای درک معنای واقعی SEO ، بیایید این تعریف را شکسته و به قسمت ها نگاهی بیندازیم: کیفیت ترافیک شما می توانید تمام بازدیدکنندگان دنیا را به خود جلب کنید ، اما اگر آنها به سایت شما بیایند زیرا گوگل به آنها می گوید شما تأمین کننده رایانه های اپل هستید در حالی که واقعاً یک کشاورز هستید که سیب می فروشید ، بازدید خوبی ندارد.

در عوض ، شما می خواهید بازدیدکنندگانی را جذب کنید که واقعاً به محصولاتی که شما ارائه می دهید علاقه مند هستند. میزان ترافیک هنگامی که افراد مناسب به صفحات نتیجه موتور جستجو (SERP) کلیک می کنند ، بازدید بیشتر بهتر می شود.

نتایج ارگانیک تبلیغات قسمت بزرگی از بسیاری از SERP ها است. ترافیک ارگانیک ، ترافیکی است که مجبور به پرداخت آن نیستید. ترافیک جستجوی ارگانیک دقیقاً هر ترافیک پرداخت نشده ای است که از SERP حاصل می شود. سئو سایت چگونه کار می کند شما ممکن است موتور جستجو را به عنوان وب سایتی که از آن بازدید می کنید ، برای تایپ کردن (یا صحبت کردن) یک سوال در یک جعبه و Google یا Yahoo! یا Bing ، یا هر موتور جستجوی دیگری که استفاده می کنید ، به طرز جادویی با لیست طولانی از پیوندها به صفحات وب که احتمالاً به سوال شما پاسخ می دهند ، پاسخ می دهد. درست است. اما آیا شما هرگز متوقف شده اید که فراتر از این لیست پیوندهای جادویی فکر کنید؟ نحوه کار آن به این صورت است: Google (یا هر موتور جستجوی دیگری که استفاده می کنید) دارای یک خزنده است که بیرون می آید و اطلاعات مربوط به تمام محتوایی را که می توانند در اینترنت پیدا کنند جمع آوری می کند. خزنده ها همه آن ها و صفرها را برای ایجاد فهرست به موتور جستجو برمی گردانند. سپس این شاخص از طریق الگوریتمی تغذیه می شود که سعی می کند تمام آن داده ها را با درخواست شما مطابقت دهد. فاکتورهای زیادی برای ورود به الگوریتم موتور جستجو وجود دارد و نحوه طبقه بندی گروهی از متخصصان در اینجا به شرح زیر است: عوامل رتبه بندی پای 2013-lrg.gif؟ mtime = 20170104131408 # پدر و مادر: 2285: آدرس سئو (موتور جستجو) برای سئو تنها چیزی است که وجود دارد. قسمت O SEO – بهینه سازی – جایی است که افرادی که این مطالب را می نویسند و آن را در سایت های خود قرار می دهند این محتوا و آن سایت ها را می گویند تا موتورهای جستجو بتوانند آنچه را که می بینند درک کنند و کاربرانی که از طریق جستجو وارد می شوند آنچه را می بینند دوست دارند. بهبود می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. از اطمینان از مفید بودن برچسب های عنوان و توضیحات متا و طول مناسب برای هدایت پیوندهای داخلی به صفحه هایی که به آنها افتخار می کنید. سئو را بیاموزید این بخش از سایت ما اینجا است تا به شما کمک کند هر آنچه راجع به سئو سایت می خواهید دریابید. اگر کاملاً با این موضوع آشنا هستید ، از ابتدا شروع کنید و راهنمای مبتدیان SEO را بخوانید. اگر در مورد یک موضوع خاص به مشاوره نیاز دارید ، هرجای مناسب شما را پیدا کنید. در اینجا یک مرور کلی است: یک وب سایت دوستانه جستجوگرها ایجاد کنید پس از آماده شدن برای شروع سئو ، زمان آن فرا رسیده است که این تکنیک های سئو را در سایتی اعمال کنید ، خواه یک سایت جدید باشد یا یک سایت قدیمی که برای آن بهینه سازی می کنید. این صفحات به شما کمک می کند تا با انتخاب همه موارد از انتخاب نام دامنه دوستانه SEO گرفته تا بهترین روش ها برای پیوندهای داخلی شروع به کار کنید. مطالب مرتبط و کدگذاری تا وقتی محتوا نداشته باشید یک سایت در واقع یک سایت نیست. اما SEO محتوا دارای متغیرهای خاص کافی است که ما بخشی از آنها را ارائه دادیم. اگر به تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، نحوه نوشتن کپی مناسب با SEO و نوع کدنویسی که به موتورهای جستجو کمک می کند بفهمند محتوای شما واقعاً چیست ، از اینجا شروع کنید. موضوعات موجود در سایت من قبلاً با استفاده از محتوای مربوطه و برنامه نویسی اطلاعات زیادی در مورد موضوعات سایت کسب کردم. اکنون زمان دریافت اطلاعات فنی درباره robots.txt است. مسائل مربوط به پیوند هر آنچه در مورد پیوندها از متن پیوند به ریدایرکت ها باید بدانید را جستجو کنید. این سری صفحات را بخوانید تا بفهمید چگونه و چه وقت از nofollow استفاده کنید و اینکه آیا وبلاگ نویسی مهمان واقعاً مرده است. اگر بیشتر به جنبه پیوند سازی علاقه دارید (در حال بهبود رتبه بندی سایت خود با کسب لینک هستید) به راهنمای مبتدی ما برای ایجاد لینک مراجعه کنید. سایر پیشرفت ها تبریک می گویم! شما بر زیر و بم های SEO روزمره تسلط دارید و اکنون برای برخی مباحث پیشرفته آماده هستید. اطمینان حاصل کنید که همه این ترافیک با بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) آسانترین زمان ممکن را دارند ، سپس با SEO محلی به سطح خرد بروید یا این سایت را با SEO بین المللی جهانی کنید. SEO تکامل الگوریتم های موتور جستجو به طور مکرر تغییر می کنند و تاکتیک های SEO در پاسخ به این تغییرات تکامل می یابند. بنابراین اگر کسی به شما مشاوره SEO می دهد که کاملاً درست نیست ، صفحه موضوع خاص را بررسی کنید. برای نگاه فنی بیشتر به جستجوگرها ، این فیلم کوتاه را از Rand Fishkin ببینید. ادامه دهید و سئو کنید …

سئو چیست؟ SEO مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است. به زبان ساده ، این به معنای روند بهینه سازی سایت شما برای افزایش قابلیت مشاهده آن برای جستجوهای مرتبط است. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر ظاهر شوند ، احتمال جلب توجه و جلب نظر مشتریان بالقوه و موجود در تجارت شما بیشتر است. سئو چگونه کار می کند؟ موتورهای جستجو مانند Google و Bing برای ردیابی صفحات در وب از رباتها استفاده می کنند ، از سایتی به سایت دیگر می روند ، اطلاعات مربوط به آن صفحات را جمع آوری می کنند و آنها را فهرست بندی می کنند. در مرحله بعد ، الگوریتم ها صفحات موجود در فهرست را با در نظر گرفتن صدها فاکتور یا ذکر رتبه بندی ، برای تعیین ترتیب صفحاتی که باید در نتایج جستجو برای یک جستجوی مشخص نشان داده شود ، تجزیه و تحلیل می کنند. عوامل رتبه بندی جستجو را می توان مجانی از جنبه های تجربه کاربر در نظر گرفت. جدول SEO دوره ای ما فاکتورها را در شش دسته اصلی و وزنها تنظیم می کند که هر کدام بر اساس ارتباط کلی آنها با SEO است. به عنوان مثال ، کیفیت محتوا و تحقیقات کلمات کلیدی از عوامل اصلی در بهبود محتوا هستند ، قابلیت خزنده بودن و سازگاری با دستگاه های تلفن همراه از فاکتورهای مهم در معماری سایت هستند. الگوریتم های جستجو برای نمایش صفحات مرتبط ، قابل اعتماد و ارائه تجربه جستجوی موثر به کاربران طراحی شده اند. بهینه سازی سایت و محتوای شما با در نظر گرفتن این عوامل می تواند به شما کمک کند تا صفحات شما در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. بر خلاف تبلیغات جستجوی پولی ، شما نمی توانید برای رتبه بندی جستجوی رایگان بالاتر به موتورهای جستجو بپردازید. چرا سئو برای بازاریابی مهم است؟ بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بخشی اساسی در بازاریابی دیجیتال است زیرا افراد هر ساله تریلیون ها جستجو می کنند ، غالباً با هدف کسب اطلاعات در مورد محصولات و خدمات. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای مارک ها است و سایر کانال های بازاریابی را تکمیل می کند. افزایش دید و رتبه بندی شما در نتایج جستجو بالاتر از رقبا ، می تواند تأثیر مهمی در نتیجه کار شما داشته باشد. با این حال ، نتایج جستجو در طی چند سال گذشته به منظور پاسخ دادن و پاسخ مستقیم بیشتر به کاربران ، به جای هدایت آنها به سایر وب سایت ها ، به کاربران بیشتر پاسخ داده و اطلاعات مستقیم داده است. همچنین توجه داشته باشید که ویژگی هایی مانند نتایج غنی و پانل های دانش در نتایج جستجو می توانند قابلیت مشاهده را افزایش دهند و اطلاعات بیشتری در مورد شرکت شما به طور مستقیم در نتایج به کاربران ارائه دهند. سئو را توضیح دهید تازه وارد سئو هستید؟ با این فیلم سریع و قابل فهم در مورد SEO شروع کنید. شما به سرعت اصول اولیه را پوشش خواهید داد: Land Engine Search برای تولید این ویدیو با Common Craft همکاری کرد. چگونه می توان سئو یاد گرفت؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد SEO ، جدول تناوبی عوامل SEO شما را با کلیه مفاهیم اساسی که باید بدانید ، از جمله عناصر موفق SEO در صفحه و خارج از صفحه ، به علاوه “سموم” یا تاکتیک هایی که می تواند به رتبه بندی شما آسیب برساند ، آشنا می کند. جدول و گزارش همراه همچنین به بخشهای تحقیق در حال ظهور می پردازد: جستجوی محلی جستجوی تصاویر جستجوی ویدیو جستجوی صوتی جدول تناوبی سئو به عنوان پایه این راهنمای سئو عمل می کند. این منابع با هم به شما کمک می کنند تا در مورد سئو اطلاعات کسب کنید و استراتژی خود را برای موفقیت اطلاع دهید. فهرست موتور جستجوی زمین برای جستجوگرها راهنمای جستجوگر سرزمین برای جستجوگرها به عنوان یک جدول ، عوامل رتبه بندی جستجو را با عمق بیشتری توضیح می دهد. همچنین حاوی نکات و توصیه های کارشناسان سئو در زمینه پیاده سازی آن برای دستیابی به دید بیشتر و رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجوی ارگانیک است. پیوندهای هر فصل راهنمای جستجوگرها در زیر ارائه شده است. پیوندهای فصل زیر هر یک ، پیمایش در راهنما را آسان می کند. فصل 1: انواع عوامل موفقیت موتور جستجو فصل 2: ​​عوامل موفقیت در محتوا و موتور جستجو فصل 3: عوامل موفقیت مهندسی وب سایت و موتور جستجو فصل 4: کد HTML و عوامل موفقیت موتور جستجو فصل پنجم: اعتماد ، اقتدار ، تجربه و رتبه بندی تحقیق فصل 6: ایجاد پیوندها و رتبه بندی آنها در موتورهای جستجو فصل 7: شخصی سازی و رتبه بندی موتور جستجو فصل 8: سموم و مجازات ها برای هرزنامه موتور جستجو فصل 9: بخشهای عمودی ظهور در تحقیقات اخبار روزانه سئو و نکات تخصصی سئو علاوه بر اخبار روزانه تیم تحریریه ما ، Search Engine Land مقالات روزانه از همکاران متخصص را منتشر می کند که عمدتا مسائل SEO را از منظر درون ترانشه پوشش می دهد. برای جدیدترین اخبار و ستون های متخصص در زمینه جستجوگرها ، کانال SEO ما را مرور کنید. برای دریافت خبرنامه ایمیل روزانه خود از Search Engine Land ، با خلاصه ای از اخبار بازاریابی جستجو ، تجزیه و تحلیل های ویژه و اطلاعات آماری ، ثبت نام کنید. کتابخانه جستجوگرها برای سرزمین موتور جستجو علاوه بر پوشش SEO کلی ، Search Engine Land همچنین دارای زمینه های جستجوگرها به طور خاص برای موتورهای جستجوگر اصلی است: سئو گوگل به روزرسانی های الگوریتم گوگل کنسول جستجوی Google بینگ سئو همچنین در کتابخانه ما یک بخش How To: SEO اختصاص داده شده است که به نکات و تاکتیک های عملی SEO اختصاص دارد. ما همچنین زیر مجموعه هایی داریم ، از جمله: سئو: عمومی سئو: محتوا و نوشتن سئو: ج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا